phone 0 232 853 16 24   |    info@onlywood.com.tr

İade Detayları

Ürünü iade etmek için ürünün tamamen tekrar satılabilir durumda ve kutu içeriğinin eksiksiz ve tam olması gerekmektedir.
Ürün mutlaka anlaşmamız olan Aras Kargo ile gönderilmelidir. Başka kargo firması ile gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir.

Aldığım ürünü iade edebilir miyim?

Almış olduğunuz ürünleri, size teslim edildikten sonra ki 14 (gün) içinde herhangi bir mazaret bildirmeksizin, ücretsiz olarak iade edebilirsiniz.

İade edilecek ürün veya ürünlerin tüm parçaları eksiksiz olarak orijinal ambalajında olmalı ve faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Bu sebeple ürününüz elinize ilk ulaştığında mutlaka kontrol ederek almanızı, bir hasar olduğu takdirde bunu bildirip kabul etmemenizi önemle hatırlatmak isteriz.

İade işlemlerini nasıl başlatabilirim?

İade veya hasarlı/sorunlu parçanızın değişimi için, info@onlywood.com.tr e-posta adresimize yazılı olarak talebinizi yapmanız gerekmektedir. Telefon ile iade işlemi yapılamamaktadır.

Yollamış olduğunuz iade veya değişim taleplerinde, sorunun tespiti için, ilgili ürünün durumunu gösteren detaylı fotoğrafları yer almalıdır. Uzman ekiplerimiz konuyu 2 iş günü içerisinde inceleyerek tarafınıza dönüş yapacaklardır.

Kargo ile yapılacak değişimlerde, hasarlı/sorunlu parça veya ürünün tamamı tekrar üretilir. Ve 5 (beş) iş günü içerisinde tekrar yollanır.

Kargo ile yapılacak iadelerde, talebinizin onaylanması ile birlikte iade etmek istediğiniz ürünü Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak geri yollayabilirsiniz.

Kaç gün içinde paramı geri alabilirim?

Cayma bildiriminizin bize ulaştığı andan itibaren ürün tutarı 10(on) gün içerisinde iade edilmektedir.

EFT/Havale ile yapılan ödemelerde ürün tutarı yollamış olduğunuz hesabınıza 10(on) gün içerisinde iade edilmektedir.

İade şartları nedir?

İade edilmek istenen ürün size ulaştığı şekilde; paketli, eksiksiz ve hasarsız olarak gönderilmelidir.

Ürün ulaştıktan sonra uzmanlarımız tarafından genel kontrolleri yapılmaktadır, bu kontrollerin sonrasında herhangi bir eksiklik görüldüğü takdirde belirlenen tutar iade tutarından düşülmektedir. Bu durumlara örnek olarak;

Ürün orijinal paketinde değilse iade tutarından paketleme masrafı düşülmektedir.

Gönderdiğiniz üründe lekelenme, ıslanma, yanma gibi kalite kontrolünden geçemeyecek tür iadeler kabul edilmemektedir. Bu durumlarda kargo masrafını karşılayarak ürünü geri alabilirsiniz.

Kasti veya hata ile oluşmuş hasarlarda hasar gören parçanın değeri kadar tutarı iade tutarından düşülmektedir. Örneğin ürün 5 parçadan oluşuyor ve 1 parçada hasar oluşmuşsa o parçanın değeri kadar iade tutarından düşülmektedir.

Güncelleniyor…
  • Sepetinizde ürün bulunmuyor.